Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15754
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКаніщенко, О. Л.-
dc.contributor.authorКузнецова, Ю. В.-
dc.date.accessioned2020-08-03T12:53:53Z-
dc.date.available2020-08-03T12:53:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКаніщенко О. Л. Маркетингова стратегія стартапів для залучення венчурних інвестицій в епоху діджиталізаціЇ / О. Л. Каніщенко, Ю. В. Кузнецова // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 9 квітня 2020 року. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 185-187.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15754-
dc.language.isoukuk
dc.publisherКиївський національний університет технологій та дизайнуuk
dc.titleМаркетингова стратегія стартапів для залучення венчурних інвестицій в епоху діджиталізаціЇuk
dc.typeThesisuk
local.conference.locationКиївuk
local.conference.date2020-04-09-
local.conference.nameІмперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвиткуuk
local.subject.method0uk
local.conference.sectionСектор стартапів як передумова розвитку конкурентного середовища економіки країниuk
Розташовується у зібраннях:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
IMPER2020_P185-187.pdf492,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.