Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15754
Title: Маркетингова стратегія стартапів для залучення венчурних інвестицій в епоху діджиталізаціЇ
Authors: Каніщенко, О. Л.
Кузнецова, Ю. В.
Issue Date: 2020
Publisher: Київський національний університет технологій та дизайну
Citation: Каніщенко О. Л. Маркетингова стратегія стартапів для залучення венчурних інвестицій в епоху діджиталізаціЇ / О. Л. Каніщенко, Ю. В. Кузнецова // Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку : тези доповідей Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 9 квітня 2020 року. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 185-187.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15754
Appears in Collections:Імперативи економічного зростання в контексті реалізації глобальних цілей сталого розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
IMPER2020_P185-187.pdf492,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.