Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15764
Назва: Особливості логістичного процесу в сучасних умовах господарювання
Інші назви: The specifics of logistics process in modern business environment
Особенности логистического процесса в современных условиях хозяйствования
Автори: Птащенко, О. В.
Архипова, Д. Є.
Ключові слова: логістичний процес
логістика
маркетингова логістика
розвиток логістики
інструменти логістики
логістична діяльність
логистический процесс
логистика
маркетинговая логистика
развитие логистики
инструменты логистики
логистическая деятельность
logistics process
logistics
marketing logistics
logistics development
logistics tools
logistics activities
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Птащенко О. В. Особливості логістичного процесу в сучасних умовах господарювання [Текст] / О. В. Птащенко, Д. Є. Архипова // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки. - 2019. - № 6 (141). - С. 148-155.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. Серія Економічні науки
Короткий огляд (реферат): У представленій роботі розглянуто складники логістичного процесу сучасного підприємства та підкреслено ключову роль логістики в його розвитку. Надано характеристику здійснення логістичної діяльності в умовах прискорення глобалізаційних та інтеграційних процесів. Проаналізовано логістичний інструментарій та особливості його застосування. Доведено, що основну вигоду від використання логістики підприємства мають завдяки сучасним інформаційним технологіям. Акцентується, що маркетингова логістика забезпечує найкращий спосіб зберігання і переміщення товарів до місць продажу і споживання. Також стверджується, що навіть за умов високих витрат на логістику, реалізація якісних логістичних програм забезпечує конкурентні переваги. Наголошується на важливій ролі логістичного процесу для формування системи задоволення запитів та потреб споживачів (покупців) та комерціалізації успіху підприємства. Наявність у компанії сформованого власного логістичного процесу дозволяє досягти таких результатів, як: детальна координація виробничої та збутової систем; вдосконалення маркетингових організаційних структур та їх оптимізація; формування інформаційного забезпечення (прискорення обробки інформації, впровадження новітніх інформаційних технологій, використання оптимальних інструментів інтернет-маркетингу); оптимальне використання людських ресурсів; юридична підтримка системи та встановлення надійних ділових відносин у системі партнерства; відсутність конфлікту інтересів серед учасників процесу або досягнення паритетних відносин на основі взаємних компромісів; постійне вдосконалення маркетингових процесів та управлінських рішень у компанії.
В представленной работе рассмотрены составляющие логистического процесса современного предприятия и подчёркнута ключевая роль логистики в его развитии. Дана характеристика осуществления логистической деятельности в условиях ускорения глобализационных и интеграционных процессов. Проанализированы логистический инструментарий и особенности его применения. Доказано, что основную выгоду от использования логистики предприятия имеют благодаря современным информационным технологиям. Акцентируется, что маркетинговая логистика обеспечивает лучший способ хранения и перемещения товаров к местам продажи и потребления. Также утверждается, что даже при высоких затратах на логистику реализация качественных логистических программ обеспечивает конкурентные преимущества. Подчёркивается важная роль логистического процесса для формирования системы удовлетворения запросов и потребностей потребителей (покупателей) и коммерциализации успеха предприятия. Наличие в компании сформированного собственного логистического процесса позволяет достичь таких результатов, как: подробная координация производственной и сбытовой систем; совершенствование маркетинговых организационных структур и их оптимизация; формирование информационного обеспечения (ускорение обработки информации, внедрение новейших информационных технологий, использование оптимальных инструментов интернет-маркетинга); оптимальное использование человеческих ресурсов; юридическая поддержка системы и установление надёжных деловых отношений в системе партнерства; отсутствие конфликта интересов среди участников процесса или достижение паритетных отношений на основе взаимных компромиссов; постоянное совершенствование маркетинговых процессов и управленческих решений в компании.
This study attempts to explore the components of the logistics process in modern business settings with a particular emphasis on the key role of logistics in enterprise development as well as provides insights on carrying out logistics activities in the context of accelerating globalization and integration processes. The article presents an overview of basic logistics tools and specific features of their application. It is emphasized that the key benefit of logistics is gained by using advanced information technology. It is argued that application of marketing logistics provides most efficient solutions to store and move goods to locations of sales and consumption. Apart from that, the research findings have revealed that even in case of high logistics costs, the implementation of high-quality logistics programs offers competitive advantages. Besides, logistics processes prove their critical importance for building an effective management system to meet consumers’ (customers’) demands and needs and facilitate commercialization of successful business performance. A conclusion is made that the availability of the company own logistics process contributes to gaining such benefits as: effective coordination of manufacturing and sales policies; improvement of marketing organizational structures and their optimization; providing better information support (speeding-up of information processing, implementation of the latest information technologies, application of optimal internet marketing tools); optimal use of human resources; legal support and building of reliable business relations in a partnership framework; absence of conflict of interests among the logistics process participants or reaching parity in relations based on mutual compromise; continuous improvement of marketing and management decision making in the company, etc.
DOI: 10.30857/2413-0117.2019.6.14
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15764
ISSN: 2413-0117
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V141_P148-155.pdf186,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.