Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15790
Название: Інтернет-маркетинг як інструмент розвитку бізнесу
Авторы: Бутко, К. Р.
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Бутко К. Р. Інтернет-маркетинг як інструмент розвитку бізнесу / К. Р. Бутко // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 26 березня 2020 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 33-34.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15790
Располагается в коллекциях:Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DOMIN2020_P033-034.pdf179,16 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.