Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15794
Название: Соціальний маркетинг та його роль у житті суспільства
Авторы: Грєбєннікова, Н. В.
Голота, А. М.
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Грєбєннікова Н. В. Соціальний маркетинг та його роль у житті суспільства / Н. В. Грєбєннікова, А. М. Голота // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 26 березня 2020 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 42-44.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15794
Faculty: Факультет культурних і креативних індустрій
Department: Кафедра філософії та культурології
Располагается в коллекциях:Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу
Кафедра філософії та культурології (ФК)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DOMIN2020_P042-044.pdf181,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.