Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15802
Название: Внутрішній маркетинг: суть, значення і роль у підвищенні продуктивності праці ТОВ "Хавестер"
Авторы: Ляшук, О. А.
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Ляшук О. А. Внутрішній маркетинг: суть, значення і роль у підвищенні продуктивності праці ТОВ "Хавестер" / О. А. Ляшук // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 26 березня 2020 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 64-68.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15802
Располагается в коллекциях:Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DOMIN2020_P064-068.pdf527,2 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.