Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15837
Название: Проблеми управління маркетинговою діяльністю на вітчизняних підприємствах
Авторы: Ражик, М. В.
Шацька, Зорина Ярославівна
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Ражик М. В. Проблеми управління маркетинговою діяльністю на вітчизняних підприємствах / М. В. Ражик, З. Я. Шацька // Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу : збірник тез доповідей Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, присвяченої 90-річчю Київського національного університету технологій та дизайну, м. Київ, 26 березня 2020 р. / упор. О. В. Ольшанська. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 170-172.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15837
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра економіки та сфери обслуговування
Располагается в коллекциях:Кафедра смарт-економіки (СЕ)
Домінанти соціально-економічного розвитку України в умовах інноваційного типу прогресу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
DOMIN2020_P170-172.pdf182,45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.