Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1590
Название: Корпоративна соціальна відповідальність у концепції загального управління якістю на підприємствах легкої промисловості України
Другие названия: CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY IN CONCEPTION OF TOTAL QUALITY MANAGEMENT IN LIGHT INDUSTRY ENTERPRISES OF UKRAINE
Авторы: Бондаренко, Світлана Михайлівна
Ключевые слова: загальне управління якістю TQM
корпоративна соціальна відповідальність
підприємство
легка промисловість
стейкхолдери
заінтересовані сторони
total quality management TQM
corporate social responsibility
enterprise
stakeholders
interested sides
clothing and footwear industry
Дата публикации: 2016
Библиографическое описание: Бондаренко С. М. Корпоративна соціальна відповідальність у концепції загального управління якістю на підприємствах легкої промисловості України [Текст] / С. М. Бондаренко // Економічниий простір. - 2016. - № 105. - С. 153-164.
Source: Економічний простір
Краткий осмотр (реферат): У статті висвітлюється роль корпоративної соціальної відповідальності у концепції загального управління якістю TQM. Доведено, що комерційний успіх сучасного підприємства досягається засобами, які передбачають дотримання моральних та етичних цінностей. Виявлено, що ТQМ є соціально-орієнтованою концепцією, у відповідності до якої підприємство несе корпоративну соціальну відповідальність за свою діяльність перед споживачами, партнерами, працівниками, довкіллям, державними органами, місцевою громадою, та всім суспільством у цілому. Підприємства легкої промисловості як виробники товарів споживчого призначення для досягнення успіху повинні задовольняти споживачів, поставляючи на ринок безпечну, якісну, комфортну продукцію, а також дбати про власний персонал, гарні відносини з місцевою громадою та захист довкілля, вчасно і у повному обсязі сплачувати податки та займатися благодійництвом.
The article lights up the role of corporate social responsibility in conception of total management of TQM quality. It was proved that commercial success of modern enterprise is achieved by means which provide keeping to moral and ethical values. It was revealed that TQM is a socially-orientated conception, according to which the enterprise takes corporate social responsibility for its activity before customers, partners, employees, environment, public authorities, local community and the society as a whole. Clothing and footwear industry enterprises as producers of consumer goods for reaching success have to satisfy consumers by delivering to market safe, high-quality, comfortable products, and also take care of its own staff, good relationships with the local community, environmental protection, in time and in full pay taxes, and be engaged in charity.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1590
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
ISSN: 2224-6282
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Bondarenko_2016_P154-163.pdf389,05 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.