Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15948
Название: Організаційно-педагогічні передумови становлення і розвитку Львівського університету
Другие названия: Organizational and pedagogical preconditions for the formation and development of Lviv university
Организационно-педагогические предпосылки становления и развития Львовского университета
Авторы: Кугай, Ксенія Борисівна
Ключевые слова: університетська освіта
Львівський університет
братства
просвітництво
university education
Lviv University
brotherhoods
enlightenment
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Кугай К. Б. Організаційно-педагогічні передумови становлення і розвитку Львівського університету / К. Б. Кугай // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка. – 2020. – Вип. 29, Т. 2. – С. 259-263.
Source: Актуальні питання гуманітарних наук
Humanities science current issues
Краткий осмотр (реферат): У статті проаналізовані організаційно-педагогічні передумови становлення та розвитку Львівського (1661–1939 роки) університету. Мета дослідження – обґрунтування процесу становлення та розвитку класичної університетської освіти в Західній Україні у другій половині XVII – на початку XX століття. Для досягнення мети поставлені такі завдання: 1) проаналізувати стан розроблення проблеми становлення і розвитку класичної університетської освіти на західноукраїнських землях (друга половина XVII – початок XX століття) у науково-педагогічній літературі; 2) виявити передумови становлення і розвитку класичної університетської освіти в Західній Україні (друга половина XVII – початок XX століття); 3) розкрити зміст освітнього процесу Львівського університету. У роботі використано такі методи дослідження: пошуково-бібліографічний (з метою здійснення добору, систематизації, аналізу і класифікації інформаційних джерел), хронологічно-системний (використано для наукового обґрунтування процесу становлення та розвитку класичної університетської освіти), проблемно-генетичний (проведений з метою актуалізації досвіду діяльності класичних університетів Західної України), ретроспективний логіко-системний аналіз (спрямований на виявлення провідних ідей діяльності особистостей, які вплинули на становлення та розвиток класичних університетів Західної України). Наукова новизна одержаних результатів роботи полягає в тому, що в ній вперше виявлено передумови становлення та розвитку університетської освіти в Західній Україні другої половини XVII – початку XX століття, розкрито зміст освітнього процесу Львівського університету. Досягнення університетської освіти в Західній Україні другої половини XVII – початку XX століття дозволяють стверджувати, що система вітчизняної класичної університетської освіти має глибоке історичне коріння, ґрунтовну наукову основу й непересічну національну традицію.
The article deals with organizational and pedagogical preconditions for the formation and development of Lviv (1661–1939) university. The purpose of the study is to establish scientific rationale for the process of formation and development of classical university education in Western Ukraine in the second half of XVII – early XX centuries. To achieve this goal, the following tasks are set: 1) to analyze the problem of formation and development of classical university education in Western Ukraine (second half of XVII – beginning of XX centuries) in scientific and pedagogical literature; 2) to identify the preconditions for the formation and development of classical university education in Western Ukraine; 3) to reveal the content of educational process at Lviv University. Such research methods are used: searching and bibliographic (with the purpose of information sources selection, systematization, analysis and classification); chronologically systemic (used for scientific rationale for the process of classical university education formation and development); problem-genetic (conducted to actualize the experience of classical universities in Western Ukraine) and retrospective logical-systemic analysis (aimed at identifying the leading ideas of the activities of individuals who influenced the formation and development of classical universities in Western Ukraine). The scientific novelty of the results obtained is that it first revealed the preconditions for the formation and development of university education in Western Ukraine in the second half of XVII – early XX centuries; the content of the educational process of Lviv university was revealed (the studies were conducted according to the programmes of Jesuit schools, but gradually the content of the most faculties programmes became secular, the Russian Institute was opened, where Ukrainian children studied. Achievements of university education in Western Ukraine in the second half of XVII – early XX century allow us to claim that national classical university education system has deep historical roots, sound scientific basis and unique national tradition.
DOI: 10.24919/2308-4863.2/29.209537
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15948
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
ISSN: 2308-4855
2308-4863
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра філології та перекладу (ФП)



Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.