Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15953
Title: Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами
Other Titles: Системное исследование использования чат-бота в коммуникации с клиентами
Systematic study of the use of chat bots in communication with clients
Authors: Біловодська, О. А.
Лагута, К. О.
Keywords: чат-бот
маркетинг
месенджер
соціальні мережі
статистика
аудиторія
бібліотека
мессенджер
социальные сети
аудитория
библиотека
chat-bot
marketing
messenger
social networks
statistics
audience
library
Issue Date: 2020
Citation: Біловодська О. А. Системне дослідження використання чат-боту в комунікації з клієнтами / О. А. Біловодська, К. І. Лагута // Формування ринкових відносин в Україні. – 2020. – № 5 (228). – С. 62-68.
Source: Формування ринкових відносин в Україні
Формирование рыночных отношений в Украине
Market Relations Development in Ukraine
Abstract: Предметом дослідження є аналіз чат-ботів в маркетингу, їх ролі при збиранні інформації про споживачів. Метою дослідження є системне дослідження особливостей комунікацій з потенційними користувачами через чат-бот. Завданням є описати як чат-бот впливає на комунікацію із користувачем через соціальні мережі, як завдяки чат-боту можна охопити більше та привести нових користувачів, зібрати актуальну базу даних. Методами дослідження є діалектичний метод наукового пізнання, метод аналізу і синтезу, порівняльний метод, метод узагальнення даних. В даній статті визначено місце та роль чат-боту в digital маркетингу серед малого та великого бізнесу. Надано характеристику попиту на чат-боти, якими правилами потрібно керуватися, щоб створити грамотний та ідеально відповідний для компанії працюючий чат-бот.
Предметом исследования является анализ чат-ботов в маркетинге, их роли при сборе информации о потребителях. Целью исследования является системное исследование особенностей коммуникаций с потенциальными пользователями через чат-бот. Задачей является описать как чат-бот влияет на коммуникацию с пользователем через социальные сети, как благодаря чат-боту можно охватить больше и привести новых пользователей, собрать актуальную базу данных. В работе использованы диалектический метод научного познания, метод анализа и синтеза, сравнительный метод, метод обобщения данных. В данной статье определено место и роль чат-бота в digital маркетинге среди малого и крупного бизнеса. Предоставлено характеристику спроса на чат-боты, какими правилами нужно руководствоваться, чтобы создать грамотный и идеально подходящий для компании чат-бот.
The subject of the study is the analysis a chat boats in marketing what role is played by a chat boat at the collected information on consumers. The purpose of the study is systematic studying to features of communications with potential consumers through a chat boat. A task is to describe as the chat boat influences communication with the consumer through social networks as thanks to a chat it is possible for the boat hang for a while organic coverage, to bring new readers, to collect the relevant database. In work are used a dialectic method of scientific knowledge, a method of the analysis and synthesis, a comparative method, a method of synthesis of data. In this article the place and a role a chat to Bot in marketing digital among small and large business is defined. It is provided characteristic of demand for a chat boats what rules need to be guided to create competent and ideal for the company the working chat boat.
DOI: 10.5281/zenodo.3937275
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/15953
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2522-1620
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Біловодська_Лагута.pdf321,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.