Пошук


Поточні фільтри:

Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 23.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Франшиза як ефективний інструмент ведення готельно-ресторанного бізнесуКулак, Н. В.; Мурована, Л. В.
2018Психологічна складова рекламного зверненняМурована, Л. В.
2017Тендерні закупівлі, як засіб мінімізації витрат ВНЗМурована, Л. В.
2014Процес розробки та реалізації конкурентної стратегії підприємстваПанченко, О. В.; Мурована, Л. В.
2015Методологія здійснення державних закупівель у вищих навчальних закладах УкраїниМурована, Л. В.; Товстик, В. А.
2016Практика застосування традиційного інструментарію збору інформаціїБуяло, Антоніна Борисівна; Мурована, Л. В.
2016Перспективи розвитку легкої промисловості України в умовах інтеграціїМурована, Л. В.
2013Особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловостіМахіня, А. М.; Мурована, Л. В.
2016Сучасні тенденції розвитку маркетингуБогуславська, М. В.; Мурована, Л. В.
2016Особливості проведення публічних закупівель вищими навчальними закладами УкраїниМурована, Л. В.