Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11091
Название: Психологічна складова рекламного звернення
Авторы: Мурована, Л. В.
Ключевые слова: мотиви
рекламне звернення
переконування
наслідування
зараження
стереотипізація
ідентифікація
НЛП
маніпулювання свідомістю
навіювання
Дата публикации: 2018
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Мурована Л. В. Психологічна складова рекламного звернення / Л. В. Мурована // Наукові розробки молоді на сучасному етапі : тези доповідей XVII Всеукраїнської наукової конференції молодих вчених та студентів (26-27 квітня 2018 р., Київ). - К. : КНУТД, 2018. - Т. 3 : Економіка інноваційної діяльності підприємств. - С. 297-298.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/11091
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Економіка інноваційної діяльності підприємств
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
NRMSE2018_V3_P297-298.pdf839,5 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.