Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 531-540 зі 1339.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2016Проблеми комплексної оцінки маркетингової діяльності підприємстваКовальчук, Г. О.; Янковець, Т. М.
гру-2012Реалізація інноваційних стратегій для досягнення конкурентних перевагЯнковець, Т. М.
2016Значення колаборацій у сфері модиОстровський, Д. Л.; Янковець, Т. М.
2016Бренд: сутність та значення у підвищенні вартості підприємстваПруднікова, Н. В.; Янковець, Т. М.
2011Методичний підхід до визначення рівня розвитку інноваційного потенціалу підприємств легкої промисловостіЯнковець, Т. М.
2016Інвестиційний ринок та його інфраструктурне забезпеченняЯнковець, Т. М.
2011Стратегічний підхід до розвитку інноваційного потенціалу підприємстваЯнковець, Т. М.
2016Бізнес-інструменти управління успішними компаніями в умовах глобалізаціїЯнковець, Т. М.
2011Формування механізму розвитку інноваційного потенціалу підприємстваЯнковець, Т. М.
2015Глобальний індекс інноваційЯнковець, Т. М.