Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4137
Название: Проблеми комплексної оцінки маркетингової діяльності підприємства
Авторы: Ковальчук, Г. О.
Янковець, Т. М.
Дата публикации: 2016
Издательство: КНУТД
Библиографическое описание: Ковальчук Г. О. Проблеми комплексної оцінки маркетингової діяльності підприємства / Г. О. Ковальчук, Т. М. Янковець // Тези доповідей ІV Всеукраїнської наукової конференції молодих учених та студентів «Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління» : 4 листопада 2016 р., Київ. – К. : КНУТД, 2016. – С. 153.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/4137
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра підприємництва та бізнесу
Располагается в коллекциях:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Актуальні проблеми та перспективи розвитку маркетингового управління

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Konf20161104_IV_P153.pdf181,71 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.