Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 731-740 зі 1339.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Підвищення ефективності функціонування промислових підприємств на основі управління персоналомКрахмальова, Н. А.; Шенєва, А. С.
2018Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємстваКузьменко, С. А.; Щербак, В. Г.
2018Вплив етапів життєвого циклу товару на формування асортиментної політики підприємстваЩербак, В. Г.; Чжао, Цзун
2019Напрями підвищення рівня інтегрованості брендів у процесі об’єднанняНіфатова, О. М.; Дудко, П. М.
2019Теоретико-методичні аспекти оцінювання ефективності управління розвитком готельно-туристичної індустріїКрахмальова, Н. А.; Хмелевська, Л. П.; Шевчук, Ю. А.
2017Проблеми та перспективи розвитку малого підприємництва в УкраїніКрахмальова, Н. А.; Улько, Т. С.
2020Шляхи підвищення конкурентоспроможності підприємстваБєлялов, Т. Е.; Демченко, Марія Андріївна
2020Оцінювання регіональної концентрації великих, середніх та малих підприємств УкраїниБєлялов, Т. Е.; Мамонт, Вікторія Анатоліївна
2019Стратегічне управління організаційною культурою підприємств при розвитку та адаптації до змінАреф'єва, О. В.; Ареф'єв, С. О.; Верпека, А. О.
2021Особливості управління фешн-брендами в умовах нестабільного середовищаКорнілова, Н. Я.; Ніфатова, О. М.