Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12621
Title: Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємства
Other Titles: Развитие бренд-менеджмента в системе маркетинговой деятельности предприятия
Brand management development in the system of marketing activities of the enterprise
Authors: Кузьменко, С. А.
Щербак, В. Г.
Keywords: бренд-менеджмент
концепція
портфель брендів
торгова марка
маркетингова діяльність
концепция
портфель брендов
торговая марка
маркетинговая деятельность
brand management
concept
brand portfolio
brand
marketing activity
Issue Date: 2018
Publisher: Київський національний універститет технологій та дизайну
Citation: Кузьменко С. А. Розвиток бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємства / С. А. Кузьменко, В. Г. Щербак // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи» : матеріали третьої всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (6 грудня 2018 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2018. – С. 191-196.
Abstract: Стаття присвячена розгляду теоретичних засад розвитку бренд-менеджменту в системі маркетингової діяльності підприємства. В статті визначено специфіку бренд-менеджменту відповідно до сучасної концепції управління марочним капіталом, проаналізовано структуру бренд-менеджменту підприємства, яка заснована на принципі ієрархічності рівнів управління.
Статья посвящена рассмотрению теоретических основ развития бренд-менеджмента в системе маркетинговой деятельности предприятия. В статье определена специфика бренд-менеджмента в соответствии с современной концепцией управления марочным капиталом, проанализирована структура бренд-менеджмента предприятия, основанная на принципе иерархичности уровней управления.
The article is devoted to the consideration of the theoretical principles of brand management development in the system of marketing activity of the enterprise. The article specifies the specifics of brand management in accordance with the modern concept of management of venture capital, analyzes the structure of brand management of the enterprise, which is based on the principle of hierarchy of management levels.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/12621
Appears in Collections:Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)
Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа «Підприємницькі ініціативи»

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OIIP2018_P191-196.pdf3,82 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.