Поиск


Текущие фильтры:
Начать новый поиск
Добавить фильтры:

Используйте фильтры для уточнения результатов поиска.


Результаты 1-10 из 24.
Найденные ресурсы:
Дата выпускаНазваниеАвтор(ы)
2018Психологічна складова рекламного зверненняМурована, Л. В.
2019Франшиза як ефективний інструмент ведення готельно-ресторанного бізнесуКулак, Н. В.; Мурована, Л. В.
2013Особливості формування маркетингової стратегії на підприємствах легкої промисловостіМахіня, А. М.; Мурована, Л. В.
2017Тендерні закупівлі, як засіб мінімізації витрат ВНЗМурована, Л. В.
2018Основні тенденції українського ринку публічних закупівель у 2018 роціМурована, Л. В.
2017Психологічна складова рекламного зверненняМурована, Л. В.
2014Процес розробки та реалізації конкурентної стратегії підприємстваПанченко, О. В.; Мурована, Л. В.
2017Методологія проведення переговорів в контексті сучасних професійних комунікаційМурована, Л. В.
2009Особливості формування товарного асортименту роздрібних торгових мережМурована, Л. В.
2017Допорогові закупівлі у ВНЗ УкраїниМурована, Л. В.