Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16016
Назва: Феномен образу ковбоя в сучасній моді
Інші назви: The phenomenon of the cowboy image in contemporary fashion
Автори: Давиденко, Ірина
Чупріна, Наталія
Кудрявцева, Н. І.
Данилюк, Ольга
Ключові слова: проектний образ
ковбойський стиль
колекція одягу
стилістика вестерну
асортиментні ознаки
маскулінність
design image
cowboy style
clothing collection
western styling
assortment features
masculinity
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Феномен образу ковбоя в сучасній моді / І. Давиденко, Н. Чупріна, Н. І. Кудрявцева, О. Данилюк // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 1. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 142-145.
Короткий огляд (реферат): Виявлено закономірності розвитку образу ковбоя в масовій культурі протягом XX століття та його вплив на сучасні модні тренди. Здійснено ретроспективний аналіз розвитку проектних характеристик образу американських ковбоїв протягом XX століття та його вплив на сучасні модні тенденції як в чоловічій, так і в жіночій моді. Визначено причини популярності проектного образу ковбоїв у колекціях провідних дизайнерських брендів Європи та Америки. Сформульовано основні характеристики образу, які впроваджують у розробці актуальних модних образів у різних сегментах світового модного ринку.
The patterns of development in the mass culture of the image of the cowboy during the XX century and its influence on modern fashion trends are revealed. A retrospective analysis of the development of design characteristics of the image of American cowboys during the XX century and their impact on modern fashion trends in both male and female fashion is carried out. The reasons for the popularity of the project image of cowboys in the collections of leading design brands of Europe and America are identified. The main characteristics of the image that are introduced in the development of current fashion images in different segments of the world fashion market are formulated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16016
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра мистецтва та дизайну костюма
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра мистецтва та дизайну костюма (МДК)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2020_V1_P142-145.pdf534,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.