Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16085
Назва: Підвищення економіко-математичної компетентності маркетологів
Інші назви: Improving the economic and mathematical competence of marketers
Автори: Квіта, Г. М.
Шіковець, К. О.
Шелудько, О. М.
Ключові слова: математичне моделювання
математична компетентність маркетологів
аналіз ринку праці
математическое моделирование
математическая компетентность маркетологов
анализ рынка труда
mathematical modelling
mathematical competence of marketers
labour market analysis
Дата публікації: 2019
Бібліографічний опис: Квіта Г. М. Підвищення економіко-математичної компетентності маркетологів [Електронний ресурс] / Г. М. Квіта, К. О. Шіковець, О. М. Шелудько // Інфраструктура ринку. – 2019. – Вип. 35. – С. 236-242. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/uk/35-2019
Source: Інфраструктура ринку
Market Infrastructure
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються причини та наслідки недостатньої математичної компетентності маркетологів при розв’язанні задач забезпечення споживачів речовино віртуальними цінностями. В результатів проведеного аналізу ринку безробіття в Україні було досліджено вплив таких показників як: норма безробіття, співвідношення динаміки безробіття й динаміки ВВП на природне безробіття. Кореляційно-регресійний аналіз показників дозволив виявити сильну кореляцію між безробітним населення та економічно активним. Експериментальним шляхом встановлено, що для прогнозування безробітного населення варто застосувати модель експоненціального згладжування. Проведений аналіз ринку праці виявив недостатню математичну підготовку маркетологів. Пропонуються напрямки вдосконалення навчальних планів та програм забезпечення математичної грамотності маркетологів. Звертається увага на недостатність навчально-методичної літератури з використанням математики при розв’язанні задач організації та управління маркетинговою діяльністю.
В статье раскрываются причины и последствия недостаточной математической компетентности маркетологов при решении задач по обеспечению потребителей вещественно виртуальными ценностями. В результате проведенного анализа рынка безработицы в Украине было исследовано влияние таких показателей как: норма безработицы, соотношение динамики безработицы и динамики ВВП на природную безработицу. Корреляционно-регрессионный анализ показателей позволил выявить сильную корреляцию между безработным населением и экономически активным. Экспериментальным путем установлено, что для прогнозирования безработного населения следует применить модель экспоненциального сглаживания. Проведенный анализ рынка труда выявил недостаточную математическую подготовку маркетологов. Предлагаются направления совершенствования учебных планов и программ обеспечения математической грамотности маркетологов. Обращается внимание на недостаточность учебно-методической литературы с использованием математики при решении задач организации и управления маркетинговой деятельностью.
The article reveals the causes and consequences of the lack of mathematical competence of marketers in solving the problems of providing consumers with real-virtual values. As a result of the analysis of the unemployment market in Ukraine, the influence of such indicators as the unemployment rate, the ratio of the dynamics of unemployment and the dynamics of GDP on natural unemployment was investigated. The correlation-regression analysis of the indicators revealed a strong correlation between the unemployed population and the economically active. It has been experimentally established that an exponential smoothing model should be used to predict the unemployed population. The conducted analysis of the labour market revealed insufficient mathematical training of marketers. Modern opportunities to increase the economic and mathematical competence of marketers is the use of modern information and communication technologies and systems in the educational process. It is necessary to study the packages of applications and special modern software used by marketers in practice, namely: modern network technologies; application of statistical processing of marketing information; specialized marketing software and geoinformation systems and geomodules. Directions for improving the curricula and programs for providing mathematical literacy to marketers are offered. Improvement of programs of studying economic and mathematical methods with the purpose of the formation of marketers’ skills: clarification of genesis of the analysed data; analysis of the process of spatial interaction of subjects of the marketing system; data mining and retrieval (Data Mining); display, disseminate, and accumulate analysis results; forecasting and Forsyth. That will increase the mathematical competence of marketers, as well as increase the effectiveness of marketing activities, as a critical resource of the business. Attention is drawn to the lack of educational and methodological literature using mathematics in solving the problems of organizing and managing marketing activities.
DOI: 10.32843/infrastruct35-37
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16085
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISSN: 2519-2868
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
инф_ринк_35_стат.pdf351,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.