Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16102
Название: Традиції та новації у сучасному дизайні пакування
Другие названия: Traditions and innovations in the modern design packaging
Авторы: Ганоцька, Ольга
Ключевые слова: дизайн пакування
традиції
новації
візуальні комунікації
packaging design
traditions
innovations
visual communications
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Ганоцька О. Традиції та новації у сучасному дизайні пакування / О. Ганоцька // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 43-45.
Краткий осмотр (реферат): Протягом всієї своєї історії дизайн дуже тісно перетинався із повсякденним життям та культурою людства. Дизайн у широкому розумінні – осмислення та проектування предметів людиною. Розуміння непростої історії дизайну потребує ще й знань саме процесу проектування з його постійним вдосконаленням. Продукти дизайну надають можливість осягнути індивідуальні особливості дизайнера та зрозуміти, які саме його / її взаємовідносини з дизайнерським проектом, споживачем та суспільством в цілому. До особливостей сучасного графічного дизайну можна віднести такі: помітна, цілеспрямована рекламність, загальнозрозумілість і оригінальність образів, функціональність простору. Все це поєднується з прагматичним і в той же час новаторським підходом до проблем комунікації.
Design has intersected very closely with the daily life and culture of mankind throughout its history. Design in the broad sense - the conception and designing of objects by man. Understanding the difficult history of design also requires knowledge of the design process with its continuous refinement. Design products provide an opportunity to understand the individual characteristics of the designer and understand what his / her relationship is between the design project, the consumer and society as a whole. Features of modern graphic design include the following: noticeable, purposeful advertising, common sense and originality of images, functionality of space. All this is combined with a pragmatic and at the same time innovative approach to communication problems.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16102
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2020_V2_P043-045.pdf274,37 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.