Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16105
Название: Особливості створення ефективного рекламного плакату
Другие названия: Peculiarities of creating an effective advertising poster
Авторы: Гула, Є. П.
Демченко, Ганна
Черниш, Маріанна
Ключевые слова: рекламний плакат
дизайн
реклама
банер
ефективний рекламний плакат
advertising poster
design
advertising
banner
effective advertising poster
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Гула Є. П. Особливості створення ефективного рекламного плакату / Є. П. Гула, Г. Демченко, М. Черниш // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 54-57.
Краткий осмотр (реферат): Метою дослідження є визначення особливостей створення ефективного рекламного плакату. Розглянуто приклади сучасної ефективної реклами різних брендів з метою визначення дієвих засобів розробки рекламної продукції.
The purpose of the study is to determine the features of creating an effective advertising poster. Examples of modern effective advertising of different brands with the purpose of defining effective means of development of advertising products are considered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16105
Faculty: Факультет дизайну
Department: Кафедра образотворчого мистецтва та графічного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра графічного дизайну (ГД)
Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APSD2020_V2_P054-057.pdf365,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.