Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16146
Назва: Формування навчального середовища в системі вищої дизайнерської освіти
Інші назви: Formation of learning environment in the designrs' higher education system
Автори: Полякова, Ольга
Шмельова, Олександра
Агліуллін, Р. М.
Ключові слова: студентський коворкінг
неформальні навчальні простори
формальні середовища
заклад вищої освіти
фахова компетентність
student coworking
informal learning spaces
formal environments
institution of higher education
professional competence
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Полякова О. Формування навчального середовища в системі вищої дизайнерської освіти / О. Полякова, О. Шмельова, Р. М. Агліуллін // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 216-219.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто чинники, що впливають на формування сучасного навчального середовища закладів вищої освіти в контексті підготовки майбутнього дизайнера. Розглянуто ознаки поділу фізичних навчальних середовищ на формальні та неформальні відповідно до функціонального призначення та форми взаємодії суб’єктів освітнього процесу. Наведено найбільш розповсюджені типи розміщення неформальних навчальних середовищ в функціонально-планувальній структурі закладу. Розглянуто три типи формування студентських коворкінгів в структурі ЗВО: створення окремих спеціально обладнаних приміщень, організація на базі існуючих неформальних просторів закладу, інтеграція у існуючі середовища формальних навчальних середовищ з використанням в позанавчальний час.
The article deals with the factors influencing the formation of the modern educational environment of higher education institutions in the context of future designer training. The features of the division of physical learning environments into formal and informal are considered, according to the functional purpose and form of interaction of the educational process subjects. The most common types of informal learning environments placement in the functional and planning structure of the institution are given. Three types of student coworkings’ formation in the structure of higher education institutions are considered: creation of separate specially equipped premises, organization on the basis of existing informal spaces of the institution, integration into existing environments of formal educational environments using them at after-lessons time.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16146
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну
Кафедра дизайну інтер'єру і меблів (ДІМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2020_V2_P216-219.pdf237,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.