Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16176
Назва: Музейная практика – форма развития творческого воображения студентов
Інші назви: Museum practice – form of creative imagination development of students
Автори: Рошка-Чебан, Даниэла
Арбуз-Спатари, Олимпиада
Ключові слова: развитие
воображение студентов
изобразительное искусство
development
student imagination
fine art
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Рошка-Чебан Д. Музейная практика – форма развития творческого воображения студентов / Д. Рошка-Чебан, О. Арбуз-Спатари // Актуальні проблеми сучасного дизайну : збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (23 квітня 2020 р., м. Київ) : В 2-х т. – Т. 2. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 325-328.
Короткий огляд (реферат): Исследование направлено на изучение методов развития творческого воображения студентов. Ссылаясь на исследования развития определенных аспектов обучения студентов, мы предполагаем, что музейная практика внесет значительный вклад в процесс развития творческого воображения учащихся факультета изобразительного искусства.
This investigation is focused on studying the creative imagination of the artistic students and the methods of its development. By referring to other investigations into the development of certain aspects of student behavior, we assume that the museum practice will make a significant contribution to the process of developing the creative imagination of plastic art students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16176
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми сучасного дизайну

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APSD2020_V2_P325-328.pdf205,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.