Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16219
Название: Маркетингове дослідження споживачів еко-упаковки
Другие названия: Маркетинговое исследование потребителей эко-упаковки
Marketing research of eco-packaging consumers
Авторы: Біловодська, О. А.
Ключевые слова: маркетингове дослідження
упаковка
вибірка
споживач
екологічна продукція
Дата публикации: окт-2020
Издательство: Національний технічний університет "Харківський політехнічний інститут"
Библиографическое описание: Біловодська О. А. Маркетингове дослідження споживачів еко-упаковки / О. А. Біловодська // Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я : тези доповідей ХXVІІI міжнародної науково-практичної конференції MicroCAD-2020, м. Харків, 28-30 жовтня 2020 року. – У 5 ч., Ч. ІІІ. – Харків : НТУ "ХПІ", 2020. – С. 37.
Краткий осмотр (реферат): У роботі представлено результати маркетингового дослідження щодо визначення ставлення споживачів до розроблення екологічної упаковки та проведення аналізу їх готовності до змін.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16219
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Біловодська_тези.pdf580,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.