Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16225
Title: Using interactive methods in ESP teaching
Other Titles: Використання інтерактивних методів при викладанні іноземної мови фахового спрямування
Authors: Roienko, L. V.
Keywords: викладанні іноземної мови фахового спрямування
інтерактивні методи
ESP teaching
interactive methods
authentic working context
authentic materials
tailor-made materials
technologies in ESP classrooms
Issue Date: Mar-2020
Publisher: Одеський національний університет імені І. І. Мечникова
Citation: Roienko L. V. Using interactive methods in ESP teaching / L. V. Roienko // Іноземні мови в контексті сучасного розвитку природничих та гуманітарних наук: міждисциплінарний підхід : збірник матеріалів VІ Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції з питань методики викладання іноземної мови, м. Одеса, 17 березня 2020 року. – Одеса : Одеський національний університет імені І. І. Мечникова, 2020. – С. 98-100.
Abstract: The article describes modern pedagogical technologies and approaches which are used in ESP teaching. The practical methods of active teaching English for Specific Purposes students of economic specialities have been analysed in the article. The issue of the main activities and approaches for improving ESP teaching has been covered in the article.
У статті описані сучасні педагогічні технології і методи, що використовуються при викладанні іноземної мови фахового спрямування. У статті мова йде про головні види діяльності для удосконалення процесу викладання іноземної мови фахового спрямування.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16225
Faculty: Інститут права та сучасних технологій
Department: Кафедра філології та перекладу
Appears in Collections:Кафедра філології та перекладу (ФП)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Roienko_Using_interactive_methods.pdf289,86 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.