Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16336
Назва: Антикризовий менеджмент торговельних підприємств
Автори: Кирилко, Н. М.
Момот, І. С.
Ключові слова: антикризове управління
торгівельні підприємства
стратегічна роль
криза
макрорівень
Дата публікації: кві-2020
Видавництво: Publishing House "ACCENT"
Бібліографічний опис: Кирилко Н. М. Антикризовий менеджмент торговельних підприємств / Н. М. Кирилко, І. С. Момот // Topical issues of the development of modern science : abstracts of VIII International Scientific and Practical Conference, Sofia, Bulgaria, 8-10 April 2020. – Sofia, Bulgaria : Publishing House "ACCENT", 2020. – P. 289-297.
Короткий огляд (реферат): В статті визначені основні аспекти антикризового управління діяльністю торговельних підприємств та розглянуті інструменти щодо утримання питань банкрутства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16336
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра менеджменту та публічного адміністрування
Розташовується у зібраннях:Кафедра управління та смарт-інновацій (УСІ)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
20201111_312.pdf626,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.