Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16519
Название: Особливості формування загальнокультурної компетентності у здобувачів вищої освіти за кордоном
Другие названия: Peculiarities of forming general cultural competence in higher education seekers abroad
Авторы: Малинка, Микола Миколайович
Александрович, Тетяна Зігфридівна
Ключевые слова: Європа
Європейська довідкова рамкова структура ключових компетентностей
загальнокультурна компетентність
компетентнісний підхід
культура
США
Europe
European reference framework for key competences
general cultural competence
competency-based approach
culture
the USA
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Малинка М. М. Особливості формування загальнокультурної компетентності у здобувачів вищої освіти за кордоном / М. М. Малинка, Т. З. Александрович // Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том IV: Зміни та синергія в розвитку науки та освіти = Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki - stan, poblemy, perspektywy. Tom IV: Zmiany i synergia w rozwoju nauk i edukacji : колективна монографія / за наук. ред.: Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький. – Конін - Ужгород - Херсон - Київ : Посвіт, 2020. – С. 133-139.
Source: Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том IV: Зміни та синергія в розвитку науки та освіти
Rozwój nowoczesnej edukacji i nauki - stan, poblemy, perspektywy. Tom IV: Zmiany i synergia w rozwoju nauk i edukacji
Краткий осмотр (реферат): У роботі досліджують особливості формування загальнокультурної компетентності у здобувачів вищої освіти за кордоном. Із цією метою аналізуються базові компетентності, характерні для країн Євросоюзу та США. Автори стверджують, що в Європі і США немає чітко визначеного поняття загальнокультурної компетентності. Сюди можна віднести компетентності, які включають в себе загальну культуру, культурну освіченість та виразність, розуміння культури та звичаїв інших країн, культурної обізнаності та самовираження. Володіння вказаними європейськими компетентностями включають у себе знання культур, розуміння різних способів передачі ідей, вміння співпереживати, бути відкритим до культурного самовираження тощо. Також у розвідці зазначається, що і в країнах ЄС, і в США спільним у наукових працях є розуміння того, що тільки майбутній фахівець будь-якої спеціальності, який на достатньому рівні володіє чи загальнокультурною компетентністю, чи компетентністю культурної освіченості та виразності, чи розумінням культури та звичаїв інших країн, чи компетентністю культурної обізнаності та самовираження може швидко орієнтуватися в цьому швидкоплинному, інформаційному світі, бути толерантним, виваженим, здатним брати на себе відповідальність.
The article focuses on the issue of the peculiarities of forming general cultural competence in higher education seekers abroad. With this in view the basic competences specific to the European Union and the United States are analyzed. The authors argue that in Europe and the United States there is no clearly defined concept of cultural competence. Competences that include general culture, cultural education and expression, understanding of the culture and customs of other countries, cultural awareness and self-expression can be referred to it. Possession of these European competences includes knowledge of cultures, understanding of different ways of communicating ideas, the ability to show empathy, be open to cultural self-expression, and so on. It is also noted that in scientific works both in the countries of the European Union and in the United States there is a common understanding that only a future specialist of any specialty who has a sufficient level of either general cultural competence or competence of cultural education and expression, understanding of culture and customs of other countries, or the competence of cultural awareness and self-expression can be conversant in this fast informational world, be tolerant, balanced, able to take responsibility.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16519
Faculty: Інститут комп'ютерних технологій та дизайну
Department: Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін
ISBN: 978-617-7835-32-4
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра дизайну та гуманітарних дисциплін (ДГД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Malynka_M._Aleksandrovych_T._mono_P133-139.pdf511,98 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.