Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16721
Title: Топологічні аспекти побудови елементів зображення та їх вплив на якість сприйняття інформації
Other Titles: Topological aspects of building the elements of picture and their influence on quality of perception of information
Топологические аспекты построения элементов изображения и их влияние на качество восприятия информации
Authors: Кузьомко, М. Г.
Клапченко, Г. М.
Issue Date: 2008
Citation: Кузьомко М. Г. Топологічні аспекти побудови елементів зображення та їх вплив на якість сприйняття інформації [Текст] / М. Г. Кузьомко, Г. М. Клапченко // Вісник Київського національного університету технологій та дизайну. - 2008. - № 6 (44). - С. 34-41.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: У статті розглянуто теоретичні питання, пов’язані з розробкою топології елемента індикації у твердотілих екранах, реалізованої на основі методу просторової модуляції яскравості, здійснено вибір та обґрунтування критеріїв щодо оцінки ефективності функціонування пристроїв відображення інформації.
В статье рассмотрены теоретические вопросы, связанные с разработкой топологии элемента индикации в твердотельных экранах, реализованного на методе пространственной модуляции яркости, nроведены выбор и обоснование критериев для оценки эффективности функционирования устройств отображения информации.
The article deals with тheoretical questions connected with solid screens indication element typology development realized on the brightness space modulation method, having been chosen and explained the criteria for evaluation of efficiency of devices reflecting information functioning.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16721
ISSN: 1813-6796
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V44_P034-041.pdf1,26 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.