Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16971
Название: Адаптація fashion-індустрії до глобальних світових процесів
Другие названия: Fashion industry adaptation to global world processes
Авторы: Івасенко, М. В.
Гврітішвілі, А. В.
Савіна, М. І.
Гаркава, Т. С.
Коллє, С. М.
Ключевые слова: fashion-індустрія
споживач
глобальні світові процеси
fashion industry
consumer
global processes
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Адаптація fashion-індустрії до глобальних світових процесів [Текст] / М. В. Івасенко, А. В. Гврітішвілі, М. І. Савіна, Т. С. Гаркава, С. М. Коллє // Індустрія моди. Fashion Industry. - 2020. - № 3. - С. 36-40.
Source: Індустрія моди. Fashion Industry
Краткий осмотр (реферат): Мета роботи – аналіз настроїв та категорій споживачів товарів індустрії моди з метою встановлення основних шляхів поведінки гравців ринку індустрії в умовах глобальних світових процесів. Для дослідження споживчих тенденції щодо товарів індустрії моди використано аналітичний метод. Основні категорії споживачів fashion-індустрії визначено методом синтезу. Отримані категорії індукційним методом рекомендовано інтегрувати в маркетинговій діяльності брендів індустрії моди. У результаті дослідження найвагоміших настроїв споживачів світу в умовах глобальних світових процесів встановлено чотири основні: страх, справедлива стійкість, десинхронізоване суспільство, радикальний оптимізм. Спираючись на визначені споживчі настрої, для встановлення основних шляхів поведінки гравців ринку індустрії моди було визначено категорії споживачів товарів індустрії моди: стабілізатори, поселенці, нові оптимісти. Ключовими напрямами нових методів взаємодії fashion-брендів зі споживачами визначено наступні: - простота в прийнятті рішень (продажі в магазинах з обмеженим асортиментом зростатимуть); - спокійна торгівля (відмова від щоденних невизначеностей); - уніфікована комерція (створює безперебійну взаємодію з клієнтами на всіх каналах); - спрямування до архівів (індустрія перепродажу демонструє ознаки прискорення); - гіперлокалізована соціальна комерція (можливість заробітку комісії всіх учасників офлайн / онлайн торгового ланцюжку); - привернення уваги до міст другого рівня (перенесення уваги від перенасичених міст 1-го рівня до віддалених міст 2-го рівня, забезпечення швидкісної логістики); - AR / VR покупки (використання засобів віртуальної реальності); - еволюція на вимогу (спрощення US-дизайну (user experience) в онлайн просторі); - потужність (і економія) упаковки (групові покупки за зниженими цінами, мінімізація упаковки). Отримані дані рекомендовано до впровадження у маркетингову і менеджмент діяльність українських fashion-брендів з метою покращення сервісу та, як результат, підвищення попиту на товари. Враховуючи відкритість світового простору до онлайн торгівлі, вітчизняні бренди, використовуючи новітні методи клієнтської взаємодії, мають високі перспективи до зростання.
The moods and categories of consumers of fashion industry goods analysis in the context of global processes are the main purposes of this study. An analytical method was used to study consumer trends in the fashion industry. The main categories of consumers of the fashion industry are determined by the method of synthesis. It is recommended to integrate the obtained categories by the induction method into the marketing activity of the fashion brands. The most important moods of world consumers in the conditions of global world processes were investigated in the work. Four main sentiments have been identified: fear, just resilience, a desynchronized society, and radical optimism. In order to establish the main ways of behavior of players in the market of the fashion industry, the categories of consumers of industrial goods were identified: stabilizers, settlers, new optimists. The key areas of new methods of interaction of fashion brands with consumers are the following: - ease of decision-making (sales in stores with a limited range will grow); - quiet trade (rejection of daily uncertainties); - unified commerce (creates uninterrupted interaction with customers on all channels); - referral to archives (resale industry shows signs of acceleration); - hyperlocalized social commerce (possibility of earning a commission for all participants of the offline / online retail chain); - attracting attention to the cities of the second level (shifting attention from oversaturated cities of the 1st level to remote cities of the 2nd level, providing high-speed logistics); - AR / VR purchases (use of virtual reality); - evolution on demand (simplification of US-design (user experience) in the online space); - capacity (and savings) of packaging (group purchases at reduced prices, minimization of packaging). The obtained data are recommended for implementation in marketing and management activities of Ukrainian fashion brands.
DOI: 10.30857/2706-5898.2020.3.1
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/16971
ISSN: 2706-5898
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Індустрія моди. Fashion Industry
Кафедра технології моди (ТМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
IM_2020_N3_P036-040.pdf121,47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.