Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17012
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБойчук, Т. С.uk
dc.contributor.authorЗавистівська, Т. О.uk
dc.contributor.authorСтепанова, В. О.uk
dc.contributor.authorКачан, Р. В.uk
dc.date.accessioned2021-01-22T20:55:39Z-
dc.date.available2021-01-22T20:55:39Z-
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationАнтимікробні засоби для лікування та профілактики інфекцій [Електронний ресурс] / Т. С. Бойчук, Т. О. Завистівська, В. О. Степанова, Р. В. Качан // Технології та дизайн. - 2020. - № 4 (37). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_4_17.uk
dc.identifier.issn2304-2605
dc.identifier.urihttp://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_4_17
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17012-
dc.description.abstractМета роботи – проведення комплексного маркетингового дослідження антимікробних засобів для лікування та профілактики інфекцій. У процесі виконання маркетингового аналізу використані методи досліджень: метод контент-аналізу та статистичний метод. На підставі проведеного маркетингового дослідження встановлено, що вагому частку препаратів, що використовуються для лікування інфекційних захворювань, становлять лікарські засоби закордонних фірм-виробників. У більшості випадків лікарські засоби представлені твердими дозованими формами, а саме таблетками та капсулами. Для протигрибкових лікарських засобів характерні специфічні дозовані форми, а саме спреї нашкірні та медичні шампуні. Попит на ринку антисептиків та дезінфекційних засобів задовольняється за рахунок засобів іноземного виробництва, що зумовлює перспективу розробки аналогічних засобів вітчизняними виробниками. Вперше проведено комплексне маркетингове дослідження антимікробних засобів для лікування та профілактики інфекцій. Проведене маркетингове дослідження обґрунтовує доцільність розробки аналогічних антимікробних засобів для лікування та профілактики інфекцій вітчизняними виробниками.uk
dc.description.abstractЦель работы – проведение комплексного маркетингового исследования антимикробных средств для лечения и профилактики инфекций. В процессе выполнения маркетингового анализа использованы методы исследований: метод контент-анализа и статистический метод. На основании проведенного маркетингового исследования установлено, что весомую долю препаратов, используемых для лечения инфекционных заболеваний составляют лекарственные средства иностранных фирм-производителей. В большинстве случаев лекарственные средства представлены твердыми дозированными формами, а именно таблетками и капсулами. Для противогрибковых лекарственных средств характерны специфические лекарственные формы, а именно спреи кожные и медицинские шампуни. Спрос на рынке антисептиков и дезинфицирующих средств удовлетворяется за счет препаратов иностранного производства, что создает перспективу разработки аналогичных средств отечественными производителями. Впервые проведено комплексное маркетинговое исследование антимикробных средств для лечения и профилактики инфекций. Проведенное маркетинговое исследование обосновывает целесообразность разработки аналогичных антимикробных средств для лечения и профилактики инфекций отечественными производителями.ru
dc.description.abstractConducting a comprehensive marketing study of antimicrobials for the treatment and prevention of infections. The method of content analysis and the statistical method were used in the process of marketing analysis. On the basis of the conducted marketing research, was established that a significant share of drugs used for the treatment of infectious diseases are drugs of foreign manufacturers. In most cases, drugs are presented in solid dosage forms, namely tablets and capsules. Antifungal drugs are characterized by specific dosage forms, namely skin sprays and medical shampoos. Demand in the market of antiseptics and disinfectants is met by a means of foreign production, which leads to the prospect of developing similar products by domestic manufacturers. For the first time, a comprehensive marketing study of antimicrobials for the treatment and prevention of infections was conducted. The conducted marketing research substantiated the expediency of developing similar antimicrobial agents for the treatment and prevention of infections by domestic manufacturers.en
dc.languageuk
dc.subjectантимікробні засобиuk
dc.subjectантибіотикиuk
dc.subjectпротивірусні препаратиuk
dc.subjectпротигрибкові препаратиuk
dc.subjectантисептикиuk
dc.subjectдезінфекційні засобиuk
dc.subjectантимикробные средстваru
dc.subjectантибиотикиru
dc.subjectпротивовирусные препаратыru
dc.subjectпротивогрибковые препаратыru
dc.subjectдезинфицирующие средстваru
dc.subjectantimicrobialsen
dc.subjectantibioticsen
dc.subjectantiviral drugsen
dc.subjectantifungal drugsen
dc.subjectantisepticsen
dc.subjectdisinfectantsen
dc.titleАнтимікробні засоби для лікування та профілактики інфекційuk
dc.title.alternativeAntimicrobial medicines for the treatment and prevention of infections
dc.title.alternativeАнтимикробные средства для лечения и профилактики инфекций
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorЗавистовская, Т. А.ru
local.contributor.altauthorСтепанова, В. А.ru
local.contributor.altauthorBoychuk, T. S.en
local.contributor.altauthorZavistivska, T. A.en
local.contributor.altauthorStepanova, V. A.en
local.contributor.altauthorKachan, R. V.en
local.subject.sectionХімічні та біофармацевтичні технологіїuk
local.sourceТехнології та дизайнuk
local.source.number№ 4 (37)uk
local.subject.method0
Розташовується у зібраннях:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
td_2020_N4_17.pdf761,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.