Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17012
Title: Антимікробні засоби для лікування та профілактики інфекцій
Other Titles: Antimicrobial medicines for the treatment and prevention of infections
Антимикробные средства для лечения и профилактики инфекций
Authors: Бойчук, Т. С.
Завистівська, Т. О.
Степанова, В. О.
Качан, Р. В.
Keywords: антимікробні засоби
антибіотики
противірусні препарати
протигрибкові препарати
антисептики
дезінфекційні засоби
антимикробные средства
антибиотики
противовирусные препараты
противогрибковые препараты
дезинфицирующие средства
antimicrobials
antibiotics
antiviral drugs
antifungal drugs
antiseptics
disinfectants
Issue Date: 2020
Citation: Антимікробні засоби для лікування та профілактики інфекцій [Електронний ресурс] / Т. С. Бойчук, Т. О. Завистівська, В. О. Степанова, Р. В. Качан // Технології та дизайн. - 2020. - № 4 (37). - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_4_17.
Source: Технології та дизайн
Abstract: Мета роботи – проведення комплексного маркетингового дослідження антимікробних засобів для лікування та профілактики інфекцій. У процесі виконання маркетингового аналізу використані методи досліджень: метод контент-аналізу та статистичний метод. На підставі проведеного маркетингового дослідження встановлено, що вагому частку препаратів, що використовуються для лікування інфекційних захворювань, становлять лікарські засоби закордонних фірм-виробників. У більшості випадків лікарські засоби представлені твердими дозованими формами, а саме таблетками та капсулами. Для протигрибкових лікарських засобів характерні специфічні дозовані форми, а саме спреї нашкірні та медичні шампуні. Попит на ринку антисептиків та дезінфекційних засобів задовольняється за рахунок засобів іноземного виробництва, що зумовлює перспективу розробки аналогічних засобів вітчизняними виробниками. Вперше проведено комплексне маркетингове дослідження антимікробних засобів для лікування та профілактики інфекцій. Проведене маркетингове дослідження обґрунтовує доцільність розробки аналогічних антимікробних засобів для лікування та профілактики інфекцій вітчизняними виробниками.
Цель работы – проведение комплексного маркетингового исследования антимикробных средств для лечения и профилактики инфекций. В процессе выполнения маркетингового анализа использованы методы исследований: метод контент-анализа и статистический метод. На основании проведенного маркетингового исследования установлено, что весомую долю препаратов, используемых для лечения инфекционных заболеваний составляют лекарственные средства иностранных фирм-производителей. В большинстве случаев лекарственные средства представлены твердыми дозированными формами, а именно таблетками и капсулами. Для противогрибковых лекарственных средств характерны специфические лекарственные формы, а именно спреи кожные и медицинские шампуни. Спрос на рынке антисептиков и дезинфицирующих средств удовлетворяется за счет препаратов иностранного производства, что создает перспективу разработки аналогичных средств отечественными производителями. Впервые проведено комплексное маркетинговое исследование антимикробных средств для лечения и профилактики инфекций. Проведенное маркетинговое исследование обосновывает целесообразность разработки аналогичных антимикробных средств для лечения и профилактики инфекций отечественными производителями.
Conducting a comprehensive marketing study of antimicrobials for the treatment and prevention of infections. The method of content analysis and the statistical method were used in the process of marketing analysis. On the basis of the conducted marketing research, was established that a significant share of drugs used for the treatment of infectious diseases are drugs of foreign manufacturers. In most cases, drugs are presented in solid dosage forms, namely tablets and capsules. Antifungal drugs are characterized by specific dosage forms, namely skin sprays and medical shampoos. Demand in the market of antiseptics and disinfectants is met by a means of foreign production, which leads to the prospect of developing similar products by domestic manufacturers. For the first time, a comprehensive marketing study of antimicrobials for the treatment and prevention of infections was conducted. The conducted marketing research substantiated the expediency of developing similar antimicrobial agents for the treatment and prevention of infections by domestic manufacturers.
URI: http://nbuv.gov.ua/UJRN/td_2020_4_17
https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17012
ISSN: 2304-2605
Appears in Collections:Електронний науковий журнал «Технології та дизайн»
Наукові публікації (статті)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
td_2020_N4_17.pdf761,81 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.