Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17023
Название: Оцінювання результативності діяльності служби маркетингу
Другие названия: Evaluation of the marketing service effectiveness
Авторы: Біловодська, О. А.
Ключевые слова: оцінювання
результативність
служба маркетингу
можливості збуту продукції
показники аналізу частки ринку
Дата публикации: окт-2020
Издательство: Харківський національний технічний університет сільського господарства імені Петра Василенка
Библиографическое описание: Біловодська О. А. Оцінювання результативності діяльності служби маркетингу / О. А. Біловодська // Сучасний маркетинг: стратегічне управління та інноваційний розвиток : матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції до 90-річчя заснування ХНТУСГ, м. Харків, 15 жовтня 2020 року. – Харків : ХНТУСГ, 2020. – С. 27-29.
Краткий осмотр (реферат): У роботі автором згруповано та доповнено показники, що характеризують ефективність служби маркетингу. На основі аналізу даних показників можна визначити загальну ситуацію, яка сформувалася на підприємстві.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17023
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Біловодська_тези.pdf388,11 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.