Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17029
Название: Чинники формування маркетингових стратегій
Другие названия: Factors of marketing strategies' formation
Факторы формирования маркетинговых стратегий
Авторы: Біловодська, О. А.
Шебеда, К. В.
Ключевые слова: маркетингова стратегія
управління маркетинговою діяльністю
чинники
підприємницьке середовище
Дата публикации: ноя-2020
Издательство: Хмельницький національний університет
Библиографическое описание: Біловодська О. А. Чинники формування маркетингових стратегій / О. А. Біловодська, К. В. Шебеда // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доповідей XV міжнародної науково-практичної конференції, м. Хмельницький, 26-28 листопада 2020 року. – Хмельницький : ХНУ, 2020. – С. 8-10.
Краткий осмотр (реферат): Маркетингова стратегія разом з тактичним вирішенням поточних завдань є цілісним єдиним процесом управління ринком з боку підприємств-виробників і реалізаторів товарів або послуг. Однак ведення ефективної маркетингової політики вимагає від компанії відповідального ставлення до організації всіх етапів процесу управління: планування, організація, реалізація та контроль маркетингової активності. З цих позицій виокремлено фактори формування маркетингових стратеій сучасних вітчизняих компаній.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17029
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Біловодська_Шебеда.pdf162,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.