Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17030
Назва: Тенденції інноваційності в упаковці на ринку споживчих товарів
Інші назви: Тенденции инновационности в упаковке на рынке потребительских товаров
Trends of packaging innovation in the consumer goods market
Автори: Біловодська, О. А.
Ключові слова: упаковка
критерії інноваційності
форма і розмір упаковки
технологія виготовлення упаковки
Дата публікації: гру-2020
Видавництво: WSEH
Бібліографічний опис: Біловодська О. А. Тенденції інноваційності в упаковці на ринку споживчих товарів / О. А. Біловодська // Marketing of innovations. Innovations in marketing : materials of the International Scientific Internet Conference, Poland, Bielsko-Biala, 11 of December, 2020. – Bielsko-Biala : WSEH, 2020. – P. 28-31.
Короткий огляд (реферат): Упаковка є важливим невербальним елементом комунікації зі споживачем, діючи на підсвідомість споживача при покупці. Інноваційні рішення пов'язані з упаковкою можуть значно виділити товар поряд з конкурентами. При розробленні або виборі упаковки товару необхідно приділяти велику увагу тому, щоб вона відповідала концепції самого продукту. Саме в цьому випадку, вона стає невід'ємним атрибутом торгової марки, одним з елементів мозаїки, в яку в свідомості споживача складається уявлення про бренд. З цих позицій розглянуто критерії інноваційності у формі та розмірі, а також технології виготовлення упаковки на ринку споживчих товарів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17030
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська_тези_Польща.pdf600,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.