Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17146
Назва: Брендинг як інструмент комерціалізації на ринку готельних послуг
Автори: Біловодська, О. А.
Кравчук, М. О.
Ключові слова: бренд
брендинг
готель
маркетинг послуг
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Біловодська О. А. Брендинг як інструмент комерціалізації на ринку готельних послуг / О. А. Біловодська, М. О. Кравчук // Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку : монографія / за заг. ред. Н. С. Ілляшенко. – Суми : Триторія, 2020. – С. 399-411.
Source: Управління стратегіями випереджаючого інноваційного розвитку
Короткий огляд (реферат): У ході дослдження з'ясовано, що провідні мережі готелів Києва мають потужні бренди із сильними позиціями на ринку та високою лояльністю клієнтів, що дає готелям значні переваги. У той же час ринок готельних послуг дуже переповнений, щороку з’являються нові гравці, тому важливо постійно вдосконалювати управління брендом. Виділено комплекс перспективних напрямків розвитку бренду готелів Києва: активне використання інтегрованих маркетингових комунікацій; орієнтація рекламної кампанії на запам’ятовування споживачами марки, бренду та орієнтацця на послуги готелю; підтримка лояльності своїх клієнтів, позитивного іміджу компанії через спонсорські дії, акції, розміщення поштових матеріалів у торгових точках; пропозиція нових видів послуг; удосконалення технології та організація розміщення, приділяючи більше уваги кожному клієнту та швидко відповідаючи на будь-які питання, проблеми та недоліки.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17146
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
ISBN: 978-966-97985-1-0
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Біловодська_Кравчук.pdf484,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.