Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17319
Назва: Маркетингова інформаційна система та її роль на підприємстві
Автори: Євсейцева, О. С.
Дробна, О. П.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Євсейцева О. С. Маркетингова інформаційна система та її роль на підприємстві / О. С. Євсейцева, О. П. Дробна // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 22-29 квітня 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 20-22.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17319
Розташовується у зібраннях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
APREK2015_P020-022.pdf55,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.