Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17320
Название: Значення інформації в управлінні маркетинговою діяльністю на сучасному етапі розвитку України
Авторы: Яренко, А. В.
Рамола, М.-К. П.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Яренко А. В. Значення інформації в управлінні маркетинговою діяльністю на сучасному етапі розвитку України / А. В. Яренко, М.-К. П. Рамола // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 22-29 квітня 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 22-24.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17320
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APREK2015_P022-024.pdf55,07 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.