Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17322
Название: Інформаційні задачі управління маркетингом в начальному процесі підготовки фахівців з маркетингу
Авторы: Яренко, А. В.
Дата публикации: 2015
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Яренко А. В. Інформаційні задачі управління маркетингом в начальному процесі підготовки фахівців з маркетингу / А. В. Яренко // Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики : матеріали IV Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції, м. Київ, 22-29 квітня 2015 року. – Київ : КНУТД, 2015. – С. 26-27.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17322
Располагается в коллекциях:Актуальні проблеми розвитку економічної кібернетики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
APREK2015_P026-027.pdf50,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.