Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17341
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorБіловодська, О. А.-
dc.date.accessioned2021-04-08T16:03:44Z-
dc.date.available2021-04-08T16:03:44Z-
dc.date.issued2021-03-
dc.identifier.citationБіловодська О. А. Форма споживчої упаковки: критерії інноваційності / О. А. Біловодська // Менеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практики : матеріали IX міжнародної науково-практичної дистанційної конференції, м. Харків, 18 березня 2021 року. – Харків : Нац. фармац. ун-т, 2021. – С. 444-446.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17341-
dc.description.abstractБільшість сучасних споживачів бажає купувати інноваційну упаковку. Це в обумовлено постійною модернізацією та оновленням асортименту продукції. Особливо цікаві ринку інноваційні упаковки товару, які поєднують в собі високі механічні та бар'єрні властивості, зовнішню привабливість, технологічність і екологічність. Застосування таких рішень дозволяє збільшити термін зберігання продуктів, залучити нових споживачів і значно скоротити витрати на пакування кінцевої продукції. Отже, метою дослідження є визначення критеріїв інноваційності у формі упаковки товарів споживчого призначення. Для цього використано такі загальнонаукові та спеціальні методи: аналіз, синтез, структурно-логічний підхід, метод логічного узагальнення.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНаціональний фармацевтичний університетuk
dc.subjectспоживча упаковкаuk
dc.subjectкомунікаціяuk
dc.subjectінноваційністьuk
dc.titleФорма споживчої упаковки: критерії інноваційностіuk
dc.title.alternativeФорма потребительской упаковки: критерии инновационностиuk
dc.title.alternativeForm of consumer packaging: criteria of innovationuk
dc.typeThesisuk
local.contributor.altauthorБеловодская, Елена Анатольевна-
local.contributor.altauthorBilovodska, Olena-
local.subject.sectionЕкономіка, фінанси, менеджментuk
local.subject.facultyФакультет економіки та бізнесуuk
local.subject.departmentКафедра маркетингу та комунікаційного дизайнуuk
local.conference.locationХарківuk
local.conference.date2021-03-18-
local.conference.nameМенеджмент та маркетинг у складі сучасної економіки, науки, освіти, практикиuk
local.conference.nameМенеджмент и маркетинг в составе современной экономики, науки, образования, практикиuk
local.conference.nameManagement and marketing in the modern economy, science, education and practiceuk
local.subject.method1uk
Располагается в коллекциях:Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
2021_Біловодська.pdf368 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.