Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17436
Назва: Студентський проект у вивченні дисципліни вища математика: досвід і перспективи
Інші назви: Student project in the study of higher mathematics: experience and prospects
Автори: Дашко, О. Г.
Купчик, О. В.
Гучкова, В. В.
Ключові слова: метод проектів в освіті
студентський проект
застосування інтегрального числення
рух парашутиста в повітрі
method of projects in education
student project
application of integral calculus
skydiver movement in the air
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Дашко О. Г. Студентський проект у вивченні дисципліни вища математика: досвід і перспективи / О. Г. Дашко, О. В. Купчик, В. В. Гучкова // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 84-90.
Короткий огляд (реферат): В роботі описано досвід використання методу проектів при вивченні теми "Застосування інтегрального числення" на заняттях з предмету вища математика в Київському національному університеті технологій та дизайну. Взявши за основу досвід викладачів університету Вільяма Марша Райса (США) і використовуючи методи досліджень, що викладаються на заняттях з вищої математики, було розроблено і здійснено студентський проект, що пов’язаний з дослідженням різних типів стрибків парашутистів у повітрі. Робота над проектом сприяла розкриттю творчого потенціалу, самореалізації і глибшому розумінню матеріалу, що підтвердило ефективність методу проектів при вивченні вищої математики студентами нематематичних спеціальностей.
The paper describes the experience of using the project method in studying the topic "Application of integral calculus" in classes on higher mathematics at the Kyiv National University of Technology and Design. Based on the experience of teachers at William Marsh Rice University (USA) and using research methods taught in higher mathematics, a student project was developed and implemented to study different types of skydiving in the air. Work on the project contributed to the disclosure of creative potential, self-realization, and a deeper understanding of the material, which confirmed the effectiveness of the project method in the study of higher mathematics by students of non-mathematical specialties.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17436
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра прикладної фізики та вищої математики (ПФВМ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2020_P084-090.pdf707,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.