Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17443
Название: Деякі аспекти використання програм та платформ для спілкування в умовах дистанційної освіти на прикладі вивчення природничих дисциплін
Другие названия: Some aspects of using programs and platforms for communication in the conditions of distance education on the example of studying natural science
Авторы: Олейнікова, І. В.
Захарченко, Я.
Ключевые слова: інтерактивне навчання
дистанційна освіта
природничі дисципліни
interactive learning
distance education
natural sciences
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Олейнікова І. В. Деякі аспекти використання програм та платформ для спілкування в умовах дистанційної освіти на прикладі вивчення природничих дисциплін / І. В. Олейнікова, Я. Захарченко // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 128-133.
Краткий осмотр (реферат): В статті розглянуті компоненти дистанційної освіти при вивченні природничих дисциплін, зокрема фізики. Проведений повний аналіз сучасного стану комп’ютерних технологій, які можуть використовуватися як складові цифрової дистанційної освіти. Особлива увага приділяється перспективам розвитку інтерактивних засобів навчання та основним напрямкам їх вдосконалення. Розглянуті особливості тестового контролю при вивченні фізики та його відмінності від тестів гуманітарного напрямку. Запропоновано використання голографічних технологій, як складових 3D моделювання складних фізичних процесів та явищ.
The article considers the components of distance education in the study of natural sciences, including physics. A complete analysis of the current state of computer technology that can be used as part of digital distance education. Particular attention is paid to the prospects for the development of interactive learning tools and the main areas of their improvement. Features of test control in the study of physics and its differences from tests in the humanities are considered. The use of holographic technologies as components of 3D modeling of complex physical processes and phenomena is proposed.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17443
Располагается в коллекциях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра прикладної фізики та вищої математики (ПФВМ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Innovatyka2020_P128-133.pdf719,44 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.