Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17493
Назва: Інноватика туристичного бізнесу і розвитку економіки вражень
Інші назви: Innovation of tourist business and improvement economic development
Автори: Баданюк, О. В.
Довбуш, В. І.
Ключові слова: інноватика
туризм
індустрія туризму
інновації в туризмі
інноваційна діяльність у туризмі
бенчмаркинг
innovation
tourism
tourism industry
innovations in tourism
innovative activity in tourism
benchmarking
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Баданюк О. В. Інноватика туристичного бізнесу і розвитку економіки вражень / О. В. Баданюк, В. І. Довбуш // Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості : матеріали I Всеукраїнської конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених (17 листопада 2020 р., м. Київ) / за заг. ред. О. М. Ніфатової. – Київ : КНУТД, 2020. – С. 434-437.
Короткий огляд (реферат): В статті проаналізовано методичні основи інноватики туризму, розглянуто не лише секторальні інновації, але й економічну ситуацію в цілому; досліджено важливість інновацій як ключового фактора, що забезпечує розвиток окремих підприємств та країни в цілому; проведено оцінювання інноваційної діяльності підприємств з точки зору можливості їх використання в індустрії туризму; сформовано особливості інновацій у туризмі, що пов’язані з їх сервісним характером та спрямованістю на вдосконалення взаємодії зі споживачем з метою максимального задоволення його потреб, а також визначення їх ролі у підвищенні конкурентоспроможності підприємств індустрії туризму.
The article analyzes the methodological foundations of tourism innovation, considers not only sectoral innovations, but also the economic situation in general; the importance of innovation as a key factor that ensures the development of individual enterprises and the country as a whole is studied; an assessment of the innovative activity of enterprises in terms of the possibility of their use in the tourism industry; Features of innovations in tourism, related to their service nature and focus on improving interaction with the consumer in order to best meet his needs, as well as determining their role in improving the competitiveness of tourism industry.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17493
Розташовується у зібраннях:Інноватика в освіті, науці та бізнесі: виклики та можливості
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Innovatyka2020_P434-437.pdf638,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.