Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/174
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДидик, А. А.uk
dc.date.accessioned2015-11-19T13:22:19Z-
dc.date.available2015-11-19T13:22:19Z-
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationДидик, А. А. Застосування шрифтів в рекламі / А. А. Дидик // Вісник КНУТД. - 2015. - № 1 (83) : Серія "Економічні науки". - C. 85-90.uk
dc.identifier.urihttps://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/174-
dc.description.abstractВ ході виявлення особливостей застосування шрифтів в рекламі, визначено психологію сприйняття та загальні правила використання шрифту в рекламі. Досліджено особливості використання шрифтів у рекламі в загальному історико-культурному та соціальному контексті. Результати проведених досліджень можуть бути використані в сфері зовнішньої реклами та в повсякденній роботі дизайнерів.uk
dc.languageuk
dc.subjectoutdoor advertisingen
dc.subjectgraphic designen
dc.subjectprinten
dc.subjectfonten
dc.subjectcoloren
dc.subjectgraphicsen
dc.subjectнаружная рекламаru
dc.subjectграфический дизайнru
dc.subjectшрифтru
dc.subjectзнакru
dc.subjectцветru
dc.subjectграфикаru
dc.subjectзовнішня рекламаuk
dc.subjectграфічний дизайнuk
dc.subjectшрифтuk
dc.subjectзнакuk
dc.subjectколірuk
dc.subjectграфікаuk
dc.titleЗастосування шрифтів в рекламіuk
dc.title.alternativeUsing fonts in advertisingen
dc.title.alternativeПрименение шрифта в рекламеru
dc.typeArticle
local.contributor.altauthorDydyk, A. A.en
local.contributor.altauthorДыдык, А. А.ru
local.subject.sectionЕкономіка та управління підприємствамиuk
local.sourceВісник Київського національного університету технологій та дизайнуuk
local.source.number№ 1 (83)uk
local.source.seriesСерія "Економічні науки"uk
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
V83_P085-090.pdf241,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.