Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/174
Title: Застосування шрифтів в рекламі
Other Titles: Using fonts in advertising
Применение шрифта в рекламе
Authors: Дидик, А. А.
Keywords: outdoor advertising
graphic design
print
font
color
graphics
наружная реклама
графический дизайн
шрифт
знак
цвет
графика
зовнішня реклама
графічний дизайн
шрифт
знак
колір
графіка
Issue Date: 2015
Citation: Дидик, А. А. Застосування шрифтів в рекламі / А. А. Дидик // Вісник КНУТД. - 2015. - № 1 (83) : Серія "Економічні науки". - C. 85-90.
Source: Вісник Київського національного університету технологій та дизайну
Abstract: В ході виявлення особливостей застосування шрифтів в рекламі, визначено психологію сприйняття та загальні правила використання шрифту в рекламі. Досліджено особливості використання шрифтів у рекламі в загальному історико-культурному та соціальному контексті. Результати проведених досліджень можуть бути використані в сфері зовнішньої реклами та в повсякденній роботі дизайнерів.
URI: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/174
Appears in Collections:Наукові публікації (статті)
Вісник КНУТД

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
V83_P085-090.pdf241,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.