Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17540
Назва: Становлення та особливості розвитку українського продуктового рітейлу
Інші назви: Formation and features of the development of Ukrainian goods retail
Автори: Козлов, А. А.
Щербак, В. Г.
Ключові слова: роздрібна торгівля
рітейл
ринок рітейлу
фейшн рітейл
електронна торгівля
криза
retail trade
retail
retail market
fashion retail
e-commerce
crisis
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Козлов А. А. Становлення та особливості розвитку українського продуктового рітейлу / А. А. Козлов. В. Г. Щербак // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 67-73.
Короткий огляд (реферат): У статті проведено аналіз роздрібної торгівлі в структурі вітчизняної економіки; досліджено тенденції розвитку ринку рітейлу в Україні, наведені регіональні відмінності. На основі оцінки діяльності лідерів ринку файшен сегментів за регіонами та по країні загалом, визначені основні риси та тренди функціонування роздрібних мереж; наведені як позитивні, так і негативні прояви даного виду бізнесу. Окреслено основні пріоритети та можливості подальшого розвитку ринку рітейлу в Україні, серед яких: зростання темпів електронної торгівлі, впровадження сучасних інформаційних технологій та інновацій, поширення власних торгових марок.
The article analyzes the retail trade in the structure of the domestic economy; the tendencies of development of the retail market in Ukraine are investigated, regional differences are resulted. Based on the assessment of the leaders of the market of fashion segments by regions and by country as a whole, the main features and trends of retail networks are identified; both positive and negative manifestations of this type of business are given. The main priorities and opportunities for further development of the retail market in Ukraine are outlined, including: the growth of e-commerce, the introduction of modern information technologies and innovations, the spread of its own brands.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17540
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2020_P067-073.pdf831,44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.