Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17550
Назва: Посилення конкурентних позицій підприємства на міжнародному ринку
Інші назви: Strengthening of competition positions of enterprise at the international market
Автори: Гончаренко, І. М.
Васильковська, К. О.
Ключові слова: конкурентоспроможність підприємства
формування
структура
чинники
складові
принципи
competitiveness of enterprise
forming
structure
factors
constituents
Дата публікації: 2020
Видавництво: Київський національний університет технологій та дизайну
Бібліографічний опис: Гончаренко І. М. Посилення конкурентних позицій підприємства на міжнародному ринку / І. М. Гончаренко, К. О. Васильковська // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 116-121.
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито поняття "конкурентоздатності підприємства". Розглянуто основні складові та напрямки діяльності, спрямованої на підвищення конкурентних переваг підприємства на міжнародному ринку. Розкрито порядок формування конкурентоспроможності на підприємстві. Проведено аналіз рівня конкурентоздатності підприємства, яке зорієнтовано на зовнішній ринок. Визначено чинники, які впливають на здатність підприємства конкурувати на міжнародному ринку.
A concept "to the competitiveness of enterprise" is exposed in the article. Basic constituents and directions of the activity sent to the increase of competitive edges of enterprise at the international market are considered. The order of forming of competitiveness is exposed on an enterprise. The analysis of level of competitiveness of enterprise that is orientated to the foreign market is conducted. Factors that influence on ability of enterprise to compete at the international market are certain.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17550
Розташовується у зібраннях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
OIIP2020_P116-121.pdf599,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.