Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17556
Название: Роль корпоративної культури у діяльності підприємства
Другие названия: The role of corporate culture in the activity of the enterprise
Авторы: Кондратюк, А. К.
Щербак, В. Г.
Ключевые слова: корпоративна культура
управління підприємством
життєвий цикл
ефективність
corporate culture
enterprise management
life cycle
efficiency
Дата публикации: 2020
Издательство: Київський національний університет технологій та дизайну
Библиографическое описание: Кондратюк А. К. Роль корпоративної культури у діяльності підприємства / А. К. Кондратюк, В. Г. Щербак // Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи" : матеріали V Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції (3 грудня 2020 р., м. Київ). – Київ : КНУТД, 2020. – С. 151-156.
Краткий осмотр (реферат): Існування різних механізмів управління підприємством свідчить про те, що корпоративна культура має вплив на подальший розвиток підприємства. Корпоративна культура описує проблеми, пов'язані зі специфікою, унікальністю та ідентичністю підприємства. Це сукупність ознак або властивостей, які краще відрізняють організацію від інших суб’єктів та працівники можуть ідентифікуватися з нею. Також, корпоративна культура включає сукупність переконань, поведінки, поглядів, що допомагають працівникам зрозуміти, що означає для них підприємство, як воно функціонує та які пріоритети має. Як результат, це сприяє підвищенню рівня прихильності та лояльності підлеглих до роботи.
The existence of different mechanisms of enterprise management indicates that corporate culture has an impact on the further development of the enterprise. Corporate culture describes the problems associated with the specifics, uniqueness and identity of the enterprise. It is a set of features or characteristics that better distinguish the organization from other entities and employees can be identified with it. Also, corporate culture includes a set of beliefs, behaviors, attitudes that help employees understand what the company means to them, how it operates and what its priorities are. As a result, it helps to increase the level of commitment and loyalty of subordinates to work.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17556
Располагается в коллекциях:Освітньо-інноваційна інтерактивна платформа "Студентські підприємницькі ініціативи"
Кафедра підприємництва та бізнесу (ПБ)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
OIIP2020_P151-156.pdf778,57 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.