Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17574
Назва: Розвиток самоповаги у майбутніх педагогів
Інші назви: Development of self-respect in future teachers
Автори: Кириченко, Римма Вікторівна
Сімчук, Євгенія Олександрівна
Ключові слова: самоповага
студентський вік
психологічні умови
розвиток самоповаги майбутніх педагогів
self-respect
student age
psychological conditions
development of self-respect of future teachers
Дата публікації: жов-2020
Видавництво: Університет Григорія Сковороди в Переяславі
Бібліографічний опис: Кириченко Р. В. Розвиток самоповаги у майбутніх педагогів / Р. В. Кириченко, Є. О. Сімчук // Тенденції та перспективи розвитку науки і освіти в умовах глобалізації : збірник наукових праць за матеріалами Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, м. Переяслав, 30 жовтня 2020 року. – Вип. 64. – Переяслав : Університет Григорія Сковороди в Переяславі, 2020. – С. 268-271.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано наукові підходи до визначення сутності та генезу самоповаги. Розглянуто особливості розвитку самоповаги майбутніх педагогів.
The article analizes scientific approaches to determining the nature and genesis of self-respect. Features of development of self-respect of future teachers are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17574
Faculty: Факультет індустрії моди
Department: Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну
Розташовується у зібраннях:Кафедра професійної освіти в сфері технологій та дизайну (ПОСТД)
Матеріали наукових конференцій та семінарів

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_64-268-271.pdf378,88 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.