Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1758
Название: Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій у вищих навчальних закладах
Другие названия: Особенности формирования интегрированных коммуникаций в высших учебных заведениях
Авторы: Євсейцева, О. С.
Ормонов, М. О.
Ключевые слова: інтегровані маркетингові комунікації
реклама
стимулювання продажу освітніх послуг
Дата публикации: дек-2012
Библиографическое описание: Євсейцева О. С. Особливості формування інтегрованих маркетингових комунікацій у вищих навчальних закладах / О. С. Євсейцева, М. О. Ормонов // Формування ринкової економіки : зб. наук. пр. – 2012. – Вип. 28, Ч. 2. – С. 626-635.
Source: Формування ринкової економіки
Краткий осмотр (реферат): В статті розглядається сутність управління комунікаційною діяльністю у ВНЗ. Проаналізовано етапи програми комунікаційної політики навчального закладу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/1758
Faculty: Факультет економіки та бізнесу
Department: Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Кафедра маркетингу та комунікаційного дизайну (МКД)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Yevseytseva_2012_P626-635.pdf408,68 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.