Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17588
Название: Peculiarities of management of insurance company services under the influence of the COVID-19 pandemic
Другие названия: Особливості управління послугами страхових компаній під впливом пандемії COVID-19
Авторы: Vlasenko, O.
Marchenko, S.
Ключевые слова: фінансовий ринок
страхові послуги
постпандемічний розвиток
цифрові технології
insurtech-рішення
financial market
insurance services
post-pandemic development
digital technologies
insurtech solutions
Дата публикации: 2020
Библиографическое описание: Vlasenko O. Peculiarities of management of insurance company services under the influence of the COVID-19 pandemic = Особливості управління послугами страхових компаній під впливом пандемії COVID-19 [Текст] / O. Vlasenko, S. Marchenko // Менеджмент. - 2020. - Вип. 2 (32). - С. 128-136.
Source: Менеджмент
Краткий осмотр (реферат): Одним з елементів інфраструктури фінансового ринку України є страховий ринок. Страхові послуги займають друге місце за рівнем капіталізації серед небанківських фінансових ринків. На сучасний етап розвитку страхового ринку України, як і будь-якої держави, безпосередньо впливають наслідки пандемії COVID-19. В цей час страхові компанії відіграють важливу роль в житті країни. У свою чергу, вони підпадають під вплив негативного зовнішнього середовища розвитку компанії. Необхідна адаптація страхового ринку до змін. Вона пов’язана із модернізацією фінансових інструментів страхової індустрії та впровадженням інноваційних технологій в організацію страхової діяльності. Це зумовлює необхідність пошуку новітніх ідей в управлінні послугами страхових компаній. Використані методи загального аналізу: методи порівняння і групування, методи середніх величин та індексів, графічні методи, методи комплексної оцінки. Отримані результати стану ринку страхових послуг, визначено вплив наслідків пандемії COVID-19 на діяльність страхових компаній, запропоновано використовувати напрямок insurtech-рішень для покращення взаємозв’язку з клієнтами. Проведене дослідження дозволило дослідити безпосередній вплив пандемії COVID-19 на ринок послуг страхових компаній та взаємозв’язок ринку з економікою України та світу. Проведене дослідження допомогло встановити необхідність впровадження новітніх підходів до управління послугами страхових компаній, а саме необхідність використання insurtech-рішень для покращення взаємозв’язку з клієнтами.
In one of the elements of Ukraine's financial market infrastructure is the insurance market. Insurance services occupy the second place by the level of capitalization among nonbank financial markets. The current stage of development of insurance market in Ukraine, as well as any other state, is indirectly influenced by the consequences of COVID-19 pandemic. At this time, insurance companies are playing an important role in the life of the country. For their part, they fall under the influence of the negative external environment of company development. Adaptation of the insurance market to the changes is necessary. It is connected with the modernization of financial instruments of the insurance industry and implementation of innovative technologies in the organization of insurance activity. This necessitates the search for innovative ideas in the management of insurance company services. The following general analysis methods were used: the leveling and grouping methods, the average values and indices methods, the graphical methods, the integrated assessment methods. Obtained results of the insurance market situation, impact of the COVID-19 pandemic on the activity of insurance companies was assessed, the trend of insurtech solutions for improvement of relations with clients was recommended. The conducted research enabled to investigate indirect influence of pandemic COVID-19 on the market of insurance companies services and interconnection of the market with Ukrainian economics and the world. The conducted research helped to determine necessity of implementation of new approaches to management of insurance company services, in particular the necessity of using insurtech solutions for improvement of relations with clients.
DOI: 10.30857/2415-3206.2020.2.10
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.knutd.edu.ua/handle/123456789/17588
ISSN: 2415-3206
Располагается в коллекциях:Наукові публікації (статті)
Менеджмент

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Management_2020_Issue32_P128-136.pdf435,85 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.